Flex

Flex

Flex sayesinde tutarlı ve zengin Internet uygulamaları oluşturabilirsiniz. Uygulamalarınızı gelişkin görsel ve etkileşimli özelliklerle oluşturabilirsiniz.

Dilerseniz kendi isteğinize uygun bir Kurumsal Flex Eğitimi de sizin için oluşturabilir ve kurumunuzun ihtiyacı olan eğitimleri size özel olarak sunabiliriz. Yerinizde Kurumsal Flash Media Server Eğitimi ve şartlar için lütfen bizimle iletişime geçin.

Flex 3 ve Live Cycle Data Services

2 gün / Eğitmen Eşliğinde / Her öğrenciye 1 bilgisayar

Platform
Microsoft Windows Vista

Eğitim Tanımı
Flex istemci uygulamalarının LiveCycle Data Services ile bağlantısının kurulması.

Hedef Kitle
Flex istemci uygulamalarını, Java-tabanlı dinamik sunucu ortamına ve web servislerine bağlamak isteyen geliştiriciler.

Önşartlar
Flex3: Zengin Internet Uygulamaları dersine katılmış olmak
Flex uygulaması geliştirme konusunda yeterli bilgiye sahip olmak

Ders Akışı

  1. Web Servislerine Erişmek
    • Web servislerini kullanmak
    • Web servis metodlarını çağırmak ve sonuçları kullanmak
    • Açıklama 1: Bir web servisi kullanmak
    • Event handler kullanarak sonuçları tutmak
    • Açıklama 2: Sonuç etkinliğini kullanmak
    • Hataları tutmak
    • Hata etkinlikliğini kullanmak
    • Aynı WebService nesnesinden çoklu metodları çağırmak
    • Açıklama 4: Derleyici etiketlerini kullanmak
    • Parametreleri web servisine iletmek
    • Flex Builder'da web servislerini içe aktarmak
    • Açıklama 6: Bir web servisini içe aktarmak
  2. LiveCycle Data Services ES'e Giriş
    • LiveCycle Data Services ES'e genel bakış
    • LiveCycle Data Services'ı kurmak
    • Açıklama 1: LiveCycle Data Services kurulumunu keşfedin
    • LiveCycle Data Services ile kullanım için bir Flex uygulaması yaratın
    • Açıklama 2: Bir Flex projesi yaratmak
    • Sunucu derleme işlemini anlamak
    • LiveCycle Data Services özellikleri
    • Proxy servisi
    • Proxy servisinin varsayılan hedefi
    • Açıklama 3: Proxy servisinin varsayılan hedefini kullanmak
    • Named Proxy servisinin hedefleri
    • Açıklama 4: Named Proxy servisinin varsayılan hedefini kullanmak
    • BlazeDS'i kullanmak
  3. Remoting Service ile Java sınıflarını kullanmak
    • Remoting Service'ı anlamak
    • Açıklama 1: Remote Object Service metodunu kullanmak
    • RPC etkinliklerini tutmak
    • Açıklama 2: Remote Object etkinliklerini tutmak
    • Karmaşık Remote metod çağrıları
    • Açıklama 3: Karmaşık metod çağrıları hazırlamak
    • Actionscript ve Java arasında veri değişimi yapmak
    • Açıklama 4: Remote metod çağrısıyla bir Value nesnesi göndermek
    • Sunucu-taraflı aykırı durumları tutmak
    • Açıklama 5: Sunucu-taraflı aykırı durumları tutmak
    • Remoting Service yürütme süresi konfigürasyonu
    • Walkthrough 6: Yürütme süresinde bir Channel konfigüre etmek
  4. İstemcideki Verileri Yönetmek
    • Kolleksiyon sınıflarını anlamak
    • İstemcideki verileri filtrelemek
    • Açıklama: İstemcideki verileri filtrelemek
    • İstemcideki verileri sıralamak
    • Açıklama 2: Verileri sıralamak
    • IViewCursor arayüzünü kullanmak
    • Açıklama 3: İmleç ile verilerin yerini bulmak
  5. LiveCycle Data Services ile kullanmak için bir Flex projesi yaratmak
    • LiveCycle Data Services ile kullanmak için bir Flex projesi yaratmak
    • RemotObject ile özel nesneleri almak
    • RemoteObject ile fotoğraf verisini almak
    • İstemci-taraflı filtreleme kullanarak kategorilere göre fotoğrafları filtrelemek
    • RemoteObject servisiyle bir fotoğraf düzeni tamamlamak
  6. Message servisini kullanmak
    • Message servisini tanıyalım
    • Açıklama 1: Message hedef konfigürasyonunu değerlendirmek
    • Mesajlar göndermek
    • Açıklama 2: Mesajlar Göndermek
    • Mesajları almak ve işlemek
    • Açıklama 3: Bir mesajı almak ve işlemek
    • Karmaşık verileri göndermek ve almak
    • Açıklama 4: Karmaşık verileri göndermek ve almak
  7. Data Management Service'ı kullanmak
    • Flex Data Management Service nedir?
    • Açıklama 1: Data Management Services hedefini keşfetmek
    • Veri yönetimi servis mimarisi
    • Açıklama 2: ArrayCollection doldurmak
    • Veriyi değiştirmek
    • Açıklama 3: Veriyi düzenlemek
    • Bekleyen değişiklikleri yönetmek
    • Açıklama 4: Bekleyen değişiklikleri yönetmek
    • Data Management Service Events'i kullanmak
    • Açıklama 5: AsyncToken kullanmak
  8. E4X kontrollerine XML Sağlamak
    • XML yapısını anlamak
    • Actionscript 3'te XML verisiyle çalışmak
    • E4X ifadelerini kullanmak
    • Tree kontrolünü kullanmak
    • Açıklama 1: XML verisini almak ve bir Tree oluşturmak
    • Tree Control Events'i kullanmak ve Özellikler
    • Açıklama 2: Bir formda seçilmiş maddeyi görüntülemek
    • E4X ifadelerini arama için kullanmak
    • Açıklama 3: Alışveriş sepetine öğeler eklemek
    • XML'den öğeleri çıkarmak
    • Açıklama 4: Alışveriş sepetinden öğeleri çıkarmak ve sepeti temizlemek
  9. Dosyaları Sunucuya Göndermek
    • Dosya transferi temellerini uyarlamak
    • Açıklama 1: Dosyaya göz atmak
    • Bir dosya göndermek
    • Açıklama 2: Bir dosya göndermek
  10. Çalışma: Dosya Gönderimi ve Galeriye Ekleme
    • Dosya gönderimi ve galeriye ekleme
    • Uygulamalar arasında gerçek zamanları mesaj gönderimi

 

Flex 3: Tablolama ve Kontrol Paneli Uygulamaları

2 gün / Eğitmen Eşliğinde / Her öğrenciye 1 bilgisayar

Platform
Microsoft Windows XP

Eğitim Tanımı
Bu eğitim, geliştiricilere Flex 3'le etkileşimli kontrol panelleri hazırlamaya yönelik bilgileri kapsamaktadır.

Hedef Kitle

Grafiksel kontrol paneli uygulamaları geliştirmek isteyen geliştiriciler.

Önşartlar
F3RCA dersine katılmış olmak
F3RCA dersinde yer alana konulara hakim olacak derecede bilgiye sahip olmak

Ders Akışı

  1. Flex 3 Tablolarına Giriş
    • Tablo verilerini anlamak
    • Açıklama 1: Son uygulamayı keşfetmek
    • Tablolar ve kontrol paneli uygulamaları için harici bilgiler yüklemek
    • Bu derste veriler nasıl tutuluyor
    • Flex 3 grafiklerini anlamak
    • Tablolarla görsel veriyi güçlendirmek
  2. Flex 3 Grafiklerini (Chart) Kullanmak
    • Tablo etiketi elemanlarını anlamak
    • Sütun ve çubuk grafiklerini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama 1: Sütun ve çubuk grafiklerini kullanmak
    • Çizgi ve alan grafiklerini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama 2: Çizgi ve alan grafiklerini kullanmak
    • Dilimli grafiğini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama3: Dilimli grafiğini kullanmak
    • Plot grafiğini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama 4: Plot grafiğini kullanmak
    • Bubble grafiğini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama 5: Bubble grafiğini kullanmak
    • Candlestick ve HighLowOpenClose grafiklerini kullanmak ve anlamak
    • Açıklama 6: Candlestick ve HighLowOpenClose grafiklerini kullanmak
  3. Grafikleri (Chart) Biçimlendirmek
    • Eksen kontrollerini anlamak
    • Açıklama1: CategoryAxis'i kullanmak
    • LinearAxis'i kullanmak
    • Açıklama 2: LinearAxis'i kullanmak
    • LogAxis'i kullanmak
    • Açıklama 3: LogAxis'i kullanmak
    • DateTimeAxis'i kullanmak
    • Açıklama 4: DateTimeAxis'i kullanmak
    • DataTips'i kullanmak
    • Açıklama 5: DataTips'i kullanmak
    • dataTipMode özelliğini kullanmak
    • Açıklama 6: DataTip etkileşimini değiştirmek
    • Grafik tiplerini biçimlendirmek
    • LineSeries formlarıyla çalışmak
    • Açıklama 7: LineSeries formlarıyla çalışmak
    • Dilimli grafiklerinin etiketlerini biçimlendirmek
    • Açıklama 8: Dilimli grafikleri şekillendirmek
    • Gösterge kontrolleriyle çalışmak
    • Açıklama 9: Grafik göstergesi eklemek
    • Konseptleri uygulamak
  4. Çoklu-Seri ve Actionscript Grafikleri Yaratmak
    • Çoklu veri serilerini anlamak
    • Açıklama 1: Çoklu-seri verilerini eklemek
    • Çoklu grafik eksenlerini kullanmak
    • Açıklama 2: Çoklu grafik eksenlerini kullanmak
    • Yığın grafik serilerini kullanmak
    • Açıklama 3: Yığın grafikler
    • Grafik serileri tiplerini karıştırmak
    • Açıklama 4: Grafik serileri tiplerini karıştırmak
    • ActionScript kullanarak grafikler yaratmak
    • Açıklama 5: ActionScript kullanarak grafikler yaratmak
    • Konseptleri uygulamak
  5. İleri Seviye Grafik Tekniklerini Anlamak
    • Grafik serileriyle animasyon kullanmak
    • Açıklama 1: Grafikleri animasyonlu hale getirmek ve grafik efektleri
    • Kullanıcı etkileşimini tutmak
    • Açıklama 2: Kullanıcı etkileşimini tutmak
    • Açıklama 3: Grafik verisini görüntülemek ve yorumlamak
    • Açıklama 4: Aralık seçimiyle verileri süzmek
    • Açıklama 5: Yürütme süresind grafiğin verisini değiştirmek
    • Açıklama 6: Grafik öğelerini özelleştirmek
    • Konseptleri uygulamak
  6. Grafiklere Stil Eklemek
    • Grafiklere Stil Eklemek
    • Açıklama 1: Grafik bileşenlerine CSS uygulamak
    • Cilt paylarını kullanmak
    • Açıklama 2: Dolgu (Padding), cilt payları ve stil eksenlerini kullanmak
    • Grafik serilerine stil eklemek
    • Açıklama 3: Grafik serilerine stil eklemek
    • Grafik ızgara serilerine stil eklemek
    • Açıklama 4: Grafik ızgara serilerine stil eklemek
    • Konseptleri uygulamak

Flex 3: Bileşenleri Genişletmek ve Bileşenlere Stil Uygulamak

2 gün / Eğitmen Eşliğinde / Her öğrenciye 1 bilgisayar

Platform
Microsoft Windows XP

Eğitim Tanımı
Nesne-tabanlı geliştirim bilgisiyle özel sınıflar yaratmak ve Flex'le bunu bütünleştirmek

Hedef Kitle
Dahili Flex bileşenleri geliştirmek isteyen geliştiriciler
Flex uygulamarının dış görünümünü değiştirmek isteyenler

Önşartlar
Flex 3: Zengin Internet Uygulamaları Geliştirmek dersine katılmış olmak
Bu derste anlatılan bilgilerle eş değerde bilgiye sahip olmak

Ders Akışı

  1. Flex 3'e Giriş: Bileşenleri Genişletmek ve Bileşenlere Stil Uygulamak
    • Görsel deneyimi programlamak
    • Proje rollerini anlamak
    • Ustalık öğrenmeyeiriş
    • Ders biçimini anlamak
    • Ders önkoşullarını yorumlamak
    • Ders taslağını yorumlamak
  2. Görüntüleri ve Fontları Gömmek
    • Derleme zamanında görüntüleri gömmek
    • Açıklama 1: Doğal deneyimler uygulamasına görüntüler eklemek
    • Kesin düzenlemeyle içeriği katmanlamak
    • Açıklama 2: Welcome paneli üzerinde çiçek görüntüsünün yerini ayarlama
    • Tekrar kullanılabilir gömülü görüntü yaratmak
    • Gömülü görüntü sınıfının örneklerini yaratmak
    • Açıklama 3: ActionScript kullanarak çiçeklerim gömmek
    • Cihaz font kısıtlamalarını anlamak
    • Açıklama 4: Cihaz font kısıtlamalarını öğrenmek
    • Kesin dosya yollarıyla fontları gömmek
    • Açıklama 5: Referansla dosya sistemine bir fontu gömmek
    • Adobe Flash kullanarak fontları gömmek
    • Açıklama 6: Gömülü Flash fontuyla metin logosu yaratmak
  3. Flex Bileşenlerinin Görünümünü ve Hissini Değiştirmek
    • Filtreleri keşfetmek
    • Açıklama 1: Doğal deneyim metin logosuna filtreler eklemek
    • Blend uygulamak
    • Açıklama 2: Fonta blend uygulamak
    • MXML stilleri kullanarak Flex bileşenlerinin görünümünü ve hissini değiştirmek
    • Açıklama 3: MXML stilleri kullanarak Flex bileşenlerinin görünümünü ve hissini değiştirmek
    • Flex Skin Design Extensions kullanarak grafik dış göünümünü değiştirmek
    • Açıklama 4: Flash'ta yaratılan Flex Skin çizim çalışmasını kullanmak
  4. Açılır Pencereler Yaratmak
    • Açılır pencere yaratmak
    • Açıklama 1: TitleWindow ve Gallery açılır penceresi yaratmak
    • Açılır pencereye veri aktarmak
    • Açıklama 2: Gllaery açılır penceresine veri aktarmak
  5. Flex Bileşenlerini Genişletmek
    • Display nesne temellerini keşfetmek
    • Flex bileşenlerini genişletmek
    • Açıklama 1: Genişletilmiş bir bileşen yaratmak
    • Flex Builder kullanarak kısıtlama tabanlı genel göünüm yaratmak
    • Açıklama 2: scrollWindow genişletilmiş panelde özel butonların yerlerini ayarlamak
    • Stylesheet'lerle özel bileşen tekrar kullanımını geliştirmek
    • Açıklama 4: Stylesheet'lerle uygulamayı optimize etmek
  6. Görsel Değişiklikleri Flex Uygulamasına Uyarlamak
    • Bölüm 1: Görüntüler eklemek
    • Bölüm 2: Grafiksel dış görünümler uygulamak
    • Bölüm 3: FlashType fontlarını ve gömmek ve stiller uygulamak
    • Bölüm 4: Filtreler yaratmak ve uygulamak
  7. Şekiller Çizmek ve Programlayarak Dış Görünümü Değiştirmek
    • Display List nesneleriyle Graphics sınıfının arasındaki ilişkiyi anlamak
    • clear() metodunu çağırmak
    • Sunum 1: clear() metodunu keşfetmek
    • Çizgiler çizmek
    • Açıklama 1: Yıldız çizmek için çizgi metodlarını kullamak
    • ActionScript sınıfı olarak bir görsel öğe yaratmak
    • Açıklama 2: ActionScript sınıfı içerisinde bir yıldır çizmek
    • Şekiller yaratmak
    • Dolgu metodlarını tanımlamak
    • Açıklama 3: Doğal Deneyimler'de scrollWindow paneli için Expand butonu çizmek;
      Uygulama
    • mx.skins.halo paketinden ButtonSkin'i kullanmak
    • Açıklama 4: Uygulamaya çizili butonlar uygulamak
    • Programlanmış dış görünümü uyarlamak
    • Açıklama 5: borderSkin özeliğini kullanarak bir panel dış görünümü yaratmak ve uygulamak
  8. Bileşenleri Hareketlendirmek ve Durumları Görüntülemek
    • ActionScript'te davranış yaratmak
    • Açıklama 1: Uçarak inen açılır pencere bileşenini hareketlendirmek
    • Görünüm durumlarını ve geçişlerini yorumlamak
    • Açıklama 2: Scroll Windows panelini genişletmek ve geri yüklemek
    • CurrentStateChange etkinliğini kullanmak
    • Açıklama 3: Tamamlanmış bir geçişten sonra panel genişliğini saptamak
  9. Fare Fark Eden Uygulamaları Yaratmak
    • Fare yerini tespit etmek
    • Açıklama 1: Fare konumuna açılır pencereyi hareket ettirmek
    • Sahne boyutlarını saptamak
    • Açıklama 2: İçerik alanı içerisinde açılır pencerenin kalmasını sağlamak
  10. Sürükle-Bırak İşlevselliğini Uyarlamak
    • DragManager'ı anlamak
    • Açıklama 1: Sürükleme etkin bir bileşende sürükle-bırak işlevselliğini etkin hale getirmek
    • Liste kontrolünde görüntüleme için veriyi saptamak
    • Açıklama 2: List bileşenindeki veriyi görüntülemek için labelField'ı kullanmak
    • Liste tabanlı olmayan kontrollerde sürüklemeyi etkinleştirmek
    • Walkthrough 3: Görüntüyü sürüklemek
    • Biçimlerle bırakmayı kontrol etmek
    • Açıklama 4: Biçimleri kullanmak
    • Sürükle bırak işlemlerinde verileri tutmak
    • Açıklama 5: Sürükle bırak işlemlerinde veriyi değiştirmek
  11. Bileşenleri Genişletmek ve Bileşenlerin Dış Görünümünü Değiştirmek, Sürükle-Bırak Alışveriş Kartı İşlevselliğini Yaratmak
    • Bölüm 1: Çizme, genişletme dış görünümü değiştirme
    • Bölüm 2: Sürükle-Bırak alışveriş kartı yaratmak

Flex 3: Zengin İstemci Uygulamaları Geliştirmek

2 gün / Eğitmen Eşliğinde / Her öğrenciye 1 bilgisayar

Platform
Microsoft Windows XP

Eğitim Tanımı
Flex'le zengin Internet uygulamaları geliştirme, Flex temelleri, etkinlikler ve uygulama tasarımı.

Hedef Kitle
Flex'le zengin Internet uygulamaları geliştirmek isteyen kullanıcılar.

Ders Akışı
  1. Adobe Flex 3'e Giriş
    • Zengin Internet uygulamalarını anlamak
    • Adobe Flex'i Anlamak
    • Adobe Flex Builder'ı anlamak
    • RIA: Flash Player / Flash Virtual kuruluşunu anlamak
    • Flex uygulaması işlem akışını anlamak
    • Flex uygulamasından uzak veri kaynaklarına ulaşmak
    • Yardım almak ve diğer kaynaklar
  2. Flex Builder'a Başlamak
    • Eclipse ve Flex Builder arasındaki ilişkiyi anlamak
    • Flex Builder arayüzünü anlamak
    • Bir projeyi ve ilk uygulamayı hazırlamak
    • Açıklama 1: Ana bir uygulama dosyası yaratmak ve çalıştırmak
    • Flex uygulamasında hata ayıklamak
    • Açıklama 2: Hata ayıklama perspektifini kullanarak hata ayıklamak
    • Adobe Flex Builder'da yardıma ulaşmak
  3. Flex Temellerini Öğrenmek
    • Basit bir Flex uygulaması yarartmak
    • Açıklama 1: İlk Flex uygulamanızı yaratmak
    • Resimleri görüntülemek
    • Açıklama 2: Bir uygulamaya resimler eklemek
    • Kapsayıcılar (Container) kullanarak Flex uygulamasının arayüzünü oluşturmak
    • Açıklama 3: Temel arayüzler kullanmak
    • Panel kapsayıcısını kullanmak
    • Açıklama 4: Uygulama modüllerini panellere ayırmak
    • ControlBar kapsayıcısını kullanmak
    • Açıklama 5: ControlBar kapsayıcısını kullanmak
    • Kullanıcı arayüz kontrollerini eklemek
    • Bileşenler arasında veri bağlayıcılarını yaratmak
    • Açıklama 6: Veri bağlayıcıları yaratmak
    • MXML bileşenleriyle bir uygulamanın mimarisini oluşturmak
    • Açıklama 7: Özel bir bileşenin yaratmak ve bileşeni örnekle desteklemek
    • MXML componentleri için özellikler ve metodlar yaratmak
    • Açıklama 8: Bir bileşen içerisinde özellikler ve metodlar yaratmak
  4. Etkinlikleri Tutmak (Handling)
    • Etkinlikleri anlamak
    • Satır içi ActionScript kullanarak etkinlik tutucuları yaratmak
    • Açıklama 1: Satır içi ActionScript kullanmak
    • ActionScript fonksiyonlarında etkinlikleri tutmak
    • Açıklama 2: Etkinlik tutucu için fonksiyon kullanmak
    • Harici dosyalara ActionScript fonksiyonları yerleştirmek
    • Etkinlik nesnesini anlamak
    • Açıklama 3: Etkinlik nesnesini anlamak
    • addEventListener() metodunu kullanmak
    • Açıklama 4: addEventListener() metodunu kullanmak
  5. Kısıtlayıcı Temelli Düzenleme İçin Bir Uygulama Düzenlemek
    • Kesin konumlandırmayı anlamak
    • Canvas kapsayıcısı içerisinde bileşenleri konumlandırmak
    • Açıklama 1: Canvas kapsayıcısı içerisinde bileşenleri konumlandırmak
    • Flex Builder kullanarak kısıtlama tabanlı bir görünüm yaratmak
    • Design modunu kısıtlama tabanlı bir görünüme uyarlamada kullanmak
    • MXML yoluyla kısıtlama tabanlı bir görünüm yaratmak
    • Açıklama 2: MXML yoluyla kısıtlama tabanlı bir görünüm uyarlamak
    • Zengin kısıtları kullanmak
    • Kısıtlama temelli görünümleri iç içe kaplayıcılarda kullanmak
    • Açıklama 4: Kısıtlama temelli görünümde özel bileşenler kullanmak
  6. Çalışma
    • Temel foto galeri uygulaması ve ana sayfa yaratmak
    • Contribute sayfa bileşeni yaratmak
    • Gallery sayfa bileşeni yaratmak
  7. Uygulama Tasarımı İçin Görünüm Durumlarını Kullanmak
    • Görünüm durumlarını anlamak
    • Açıklama 1: İletişim sayfası için iki durum yaratmak
    • Görünüm durumlarını kontrol etmek
    • Açıklama 2: İletişim formunda durumları değiştirmek
    • Üretilmilş MXML kodunu yorumlamak
    • Açıklama 3: MXML kullanarak görünüm durumlarını uyarlamak
    • Özel bileşen durumları içeren görünüm durumları yaratmak
    • Açıklama 4: Özel bileşenleri kendi görünüm durumlarıyla kullanmak
  8. Uygulama Gezintisi Yaratmak
    • Kılavuz kapsayıcıları ve kontrollerini anlamak
    • LinkBar kontrolünü kullanmak
    • TabBar kontrolünü kullanmak
    • Viewstack kapsayıcısını kullanmak
    • Açıklama 1: ViewStack ve TabBar kontrollerini kullanarak Café Townsend uygulamasında gezinmek
    • TabNavigator kapsayıcısını kullanmak
    • Accordion kapsayıcısını kullanmak
    • Açıklama 2: TabNavigator ve Accordion kapsayıcılarını kullarak Café Townsend içeriğinde gezinmek
    • ButtonBar ve ToggleButtonBar'ı kullanmak
    • Açıklama 3: ApplicationControlBar kapsayıcısını Café Townsend uygulamasına eklemek
  9. Uygulamayı Özelleştirmek
    • Flex uygulamasının görünümünü ve hissini değiştirmek
    • Görünüm ve hissi değiştirmek için stilleri değiştirmek
    • Temalar kullanmak
    • Açıklama 1: Café Townsend uygulamasının görüntüsünü ve hissini değiştirmek
    • Bileşenlere davranışlar uygulamak
    • Açıklama 2: Café Townsend oturma grafiğine davranışlar eklemek
    • Görünüm durumu değişimlerine geçişler uygulamak
    • Açıklama 3: Görünüm durumları geçişi sırasında Café Townsend iletişim panelini yeniden boyutlandırmak
  10. Çalışma
    • Uygulama gezintisi ve özel bir bileşen eklemek
    • Design modunda bir görünüm durumu yaratmak ve geçiş eklemek
    • MXML'de bir görünüm durumu yaratmak
    • FStop uygulamasının görünümünü değiştirmek
  11. ActionScript Veri Modellerini Kullanmak
    • MVC tasarım modelini kullanmak
    • MXML veri modelini yaratmak
    • ActionScript sınıflarını veri modeli olarak kullanmak
    • Açıklama 1: ActionScript sınıfından bir nesneyi MXML'de örnekle desteklemek
    • Bir ActionScript yapılandırıcısını parametrelerle yaratmak
    • Açıklama 2: ActionScript sınıfından bir nesneyi ActionScript'te bir nesneyi örnekle desteklemek
    • Sınıf metodlarını tanımlamak
    • Açıklama 3: ActionScript sınıfına metodlar eklemek
  12. Özel Etkinlikler Kullanarak Bileşenler Arasında Veri Değişimi Yapmak
    • Problemi birleştiricilerle anlamak
    • Özel etkinlikler yaratmak
    • Açıklama 1: Özel bir etkinliği yaratmak, sevk etmek ve tutmak
    • Özel bir etkinlikle veri göndermek
  13. Veri Giriş Formları Yaratmak
    • Form kapsayıcısını kullanmak
    • Açıklama 1: Veri giriş formu bileşeni yaratmak
    • Form verisini paylaşmak
    • Açıklama 2: Uygulamayla form verisini paylaşmak
    • Form verisini geçerli kılmak
    • Etkinliklerle veri geçerliliğine zemin hazırlamak
    • Açıklama 3: Numerik girişin geçerliliğini onaylamak
    • ActionScript'le veri geçerliliğine zemin hazırlamak
    • Açıklama 4: ActionScript'le veri geçerliliğine zemin hazırlamak
  14. HTTPService ile XML Verisini Çekmek
    • Yürütme süresinde XML verisini çekmek
    • Sonuçları tutmak
    • Açıklama 1: HTTPService ile yürütme süresinde veriyi çekmek
    • Etkinlik tutucusu ile sonuçları tutmak
    • Açıklama 2: Sonuç etkinliğini kullanmak
    • Hataları tutmak
    • Açıklama 3: Hata etkinliğini tutmak
    • Farklı alan adlarına HTTP talepleri iletmek
    • Açıklama 4: Çapraz alan adı politikasını test etmek
    • Parametrelerle HTTP talepleri hazırlamak
    • Açıklama 5: Parametrelerle HTTPService'ı kullanmak
  15. DataGrid Kullanarak Verileri Görüntülemek
    • DataGrid kontrolünü kullanmak
    • DataGrid sütunlarını belirlemek
    • Açıklama 1: DataGrid sütunlarını belirlemek
    • DataGrid sütunlarını biçimlendirmek

 

Adobe Yetkili Eğitim Merkezi - Adobe Authorized Training Center
Adobe İş Ortağı - Adobe Silver Partner
Apple Yetkili Eğitim Merkezi -  Apple Authorized Training Center
Prometric Sınav Merkezi - Testing Center
Pearson VUE Sinav Merkezi - Testing Center

Eğitim yorumları

Mustafa Çiçekyurt
Servier İlaç | Bilgi-İşlem

"Eğitim veren arkadaşlar oldukça iyi arkadaşlardı. Beni daha çok eğitimden sonra verilen telefonla destekler etkiledi. Eğitim veren ve telefonla destek veren arkadaşlara teşekkür ederim." Devam...


E. Cihangir Gülegen
T.C Sağlık B. | Bilgi-İşlem

"Gayet güzel, yeterli ve faydalı..Daha çok, uzaktan eğitim projeleri geliştirmek ve web sitemizin görsel ve hız kalitesini arttırmak için aldığımız eğitimleri kullanıyoruz Ayrıca masaüstü yayıncılık konusunda da çok yararl gelişmeler sağladık." Devam...

Diğer eğitim yorumları